0739 911 299
office@luxury-adviser.ro
shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica
KEYNOTE

Brandurile de lux si brandurile de streetwear: o echipa de succes

Atunci cand renumitul brand de lux Louis Vuitton a anuntat ca va deschide sase magazine de tip pop-up care, pentru o perioada limitata de timp, vor gazdui colectia de Toamna/Iarna 2017 realizata in colaborare cu brandul de streetstyle Supreme, entuziasmul iscat pe retelele de socializare a fost palpabil.

In dimineata urmatoare, 7.500 de persoane din Tokyo, 2.000 de persoane din Londra si 1.500 de persoane din Sydney au stat la cozi interminabile pentru o sansa de a cumpara piese din colectie, iar cateva ore mai tarziu, acestea erau puse in vanzare pe site-uri precum eBay si Grailed pentru cateva mii de dolari.

Lansarea a fost rapid urmata de stirea conform careia Tommy Hilfiger si Vetements isi vor uni fortele pentru a realiza o colectie care urmeaza sa fie lansata in toamna acestui an. Anuntul a fost facut la doar cateva saptamani dupa ce designerul Gosha Rubchinskiy a dezvaluit parteneriatul cu brandul britanic de lux Burberry in cadrul show-ului de prezentare a colectiei de Prmavara/Vara 2018 semnata Rubchinskiy din Sankt Petersburg.

Aceste colaborari au luat nastere ca urmare a faptului ca industria de lux isi indreapta atentia catre consumatorii din generatiile Gen-Z si Gen-Y (cunoscuti ca si „millenials”), care vor constitui 45% din piata mondiala de lux pana in anul 2025, potrivit companiei de consultanta in management Bain & Company, care vad adesea branduri de moda precum Supreme, Vetements si Gosha Rubchinskiy ca fiind mult mai cool decat brandurile traditionale de lux.

Mario Ortelli, Senior Analyst la compania Bernstein: „In ceea ce priveste piata de lux din ultimii ani, am observat ca exista o cerere in crestere a consumatorilor pentru produsele unice si inovative. Atunci cand realizezi o colectie-capsula surprinzi consumatorul intr-un mod placut si reusesti sa-i captezi atentia”, a declarat acesta. „De asemenea, permite minimalizarea riscurilor și nu distruge cu nimic imaginea si valorile brandului, daca este realizata intr-un mod inteligent”. Ortelli este de parere ca aceste tipuri de parteneriate vor fi din ce in ce mai dese.

Lasa un raspuns

five × four =