0739 911 299
office@luxury-adviser.ro
shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica

Business Days - Workshop

Workshop – Business Days

Cum se construiește un brand de lux?

Află cum se construiește un brand de lux în primul workshop despre industria luxului la Business Days 2017 – evenimentul business al anului.

Cultul luxului este o practică veche, care datează de la începuturile umanităţii, tragandu-şi rădăcinile dintr-o lume în care sensul său nu fusese stabilit sau definit încă. Cuvantul “ lux” provine din limba latina „Luxuria”, care înseamnă un plus şi un exces in viaţă. Prin urmare, luxul preia o calitate transcendenta referitoare la dorinţele, visele şi sperantele unei persoane.

Una dintre principalele caracteristici ale luxului este faptul că este calitativ şi nu cantitativ. Facand parte din paradoxurile de lux, deficitul şi calitate sunt esenţiale în această industrie. Nu este vorba despre cât de mult se vinde, ci mai degraba ceea ce oferă şi cui se adreseaza.

Acest lucru este opusul strategiei de marketing tradiţional şi este exact ce il câtegorisește în secțiunea “de lux”. O altă caracteristică a luxului este că transcende din obişnuit devenind o experienţă extraordinară prin intermediul produselor speciale. Acest lucru unește brandurile de lux cu produsele printr-o valoare emoțională, visătoare şi plină de speranță a celor care caută un stil de viaţă sofisticat. Nu este vorba neapărat despre textile rafinate sau materiale scumpe, ci este vorba despre modul în care această experienţă face consumatorii sa simtă sau sa perceapă confortul.

Subiecte

Cum se construiește un brand de lux

Universul luxului

Industria luxului din România

Paradoxurile luxului

Produsul de lux

Speakers:

Tatiana Balaban

  • CEO & Founder Luxury Adviser Group
  • Autorul primei publicații despre industria de lux din România: The Luxury Book
  • Promotor al industriei de lux în România
  • Consilier, consultant și avocat al valorilor și integrității brandurilor de lux
  • Co-lucrător la cele mai prestigioase mărci din lume precum Louis Vuitton și Gucci
  • Specialist în managementul relațiilor cu clienții și excelența în serviciile de lux
  • Consilier de livrare corespunzătoare a produselor de lux către satisfacția clienților
  • Absolvent Euro-MBA cu profilul Luxury Brand Management în Paris
  • Trainer certificat oficial la Extreme Training București
  • Persoană orientată pe medii multiculturale

Dan Vardie

Este una din persoanele care a pionierat luxul în România punând bazele prefesionale de abordare a acestui univers. Președinte fondator al revistelor CAESAR și TEMPORIS care au devenit un benchmark în domeniul lux/ premium și haute horlogerie

Fondator al conceptului CAESAR – un trademark European- care abordează luxul la 360 grade. În cadrul conceptului în afară de revista cu același nume care se distribuie doar sub formă de abonament plătit, fiind cea mai scumpă revistă din Europa, au fost lansate și alte proiecte de lux. CAESAR Club & CAESAR Cigar Club – este un club exclusivist al celor 800 abonați ai revistei. Prin CAESAR Experience, membrii clubului au acces la cele mai sofisticate experiențe de travel: Beretta Experience, Havana Experience, Midleton Experience, Safari Experience, Scottish Experience, Dassault Experience, St Tropez Experience.

Dan Vardie este autorul proiectelor globale – la nivel mondial, Hublot Nastiebang, ZENITH Range Rover si Alfa Romeo Chronoswiss Regulateur Quadrifoglio.

Pentru mai multe informatii, contactati: office@luxury-adviser.ro/ 0740 202 615

Lasa un raspuns

sixteen + seventeen =