0740 202 615
office@luxury-adviser.ro
shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica
KEYNOTE

Şase branduri de fashion „eco-friendly” care ajută la salvarea planetei

Nu trebuie să fii supererou. Nu trebuie să faci magie. Nu trebuie să schimbi lumea de unul singur. Dacă vrei să contribui activ la salvarea planetei, uneori este de ajuns să faci un singur gest. Poţi începe cu hainele pe care le îmbraci.

Potrivit organizaţiei non-profit de protecţia mediului Earth Pledge, „astăzi circa 8000 de substanţe chimice sintetice sunt folosite în întreaga lume pentru a transforma materiile prime în textile” şi „un sfert din totalul pesticidelor utilizate se foloseşte în producţia bumbacului, în primul rând în industria de îmbrăcăminte”. Întrucât aceste cifre sunt din ce în ce mai îngrijorătoare, tot mai multe branduri renumite depun eforturi pentru reducerea deşeurilor şi au iniţiative eco-friendly. Iată câteva din cele mai cunoscute branduri de fashion „eco-friendly”:

Edun
Casa de modă Edun a fost fondată în 2005 de Bono, solistul trupei irlandeze U2, şi soţia sa, Ali Hewson, scopurile principale fiind încă de la început acelea de a contribui la îmbunătăţirea economiei Africii prin încurajarea comerţului pe continent, şi de a milita pentru folosirea materialelor naturale în creaţiile vestimentare.

Preţurile hainelor Edun variază între 250 dolari şi 750 dolari dar mai multe informaţii găsiţi pe edun.com.

Reformation
Brandul Reformation chiar a reformat industria modei. Colecţiile acestuia se nasc într-o fabrică de cusut din Los Angeles, folosind doar materiale durabile. Ai vrea să ştii ce impact are asupra mediului faptul că alegi să te îmbraci cu haine Reformation? Fiecare piesă de îmbrăcăminte Reformation este listată cu un cod de referinţă care măsoară exact cantitatea de apă şi dioxid de carbon economisită la fabricarea acesteia.

Preţurile creaţiilor Reformation sunt cuprinse între 100 şi 400 de dolari, colecţia fiind valabilă pe thereformation.com.

Stella Mccartney
Moda eco-friendly este un subiect de care Stella McCartney a fost mereu interesată, aceasta devenind de altfel caracteristica de bază a brandului. Stella creează piese organice, magazinele sale din Londra sunt alimentate de energie eoliană, iar pantofii cu platformă Elyse, extrem de căutaţi, sunt făcuţi din lemn durabil certificat.

Pantofii Elyse pot fi cumpăraţi cu 750 dolari, alte piese fiind valabile pe stellamccartney.com.

United by Blue
Misiunea brandului este asemănătoare cu cea a gigantului sportiv Adidas: stoparea poluării apelor. Pentru fiecare produs vândut, United by Blue elimină o jumătate de kilogram de deşeuri din oceane şi căi navigabile, aceasta însemnând până acum 1.059.981 kg de deşeuri eliminate. Piesele brandului sunt făcute strict din materiale reciclate.

Pentru a afla mai multe, accesaţi: unitedbyblue.com.

Amour Vert
Amour Vert a fost fondată cu convingerea că moda şi responsabilitatea socială pot coexista, şi cu o filosofie de zero deşeuri. Numele brandului este cât se poate de relevant, însemnând „iubire verde” în franceză, brandul utilizând coloranţi netoxici şi ţesături durabile. Pentru fiecare produs vândut, Amour Vert plantează un copac, făcând lumea un loc mai ecologic şi mai frumos.

Piesele brandului pot fi găsite pe amourvert.com, preţurile variind între 48 şi 248 dolari.

H&M Conscious
Poate cel mai cunoscut şi îndrăgit brand de pe piaţa românească este compania de îmbrăcăminte suedeză H&M. Datorită angajamentului său faţă de durabilitate, H&M este una dintre puţinele branduri de modă care depun eforturi pentru a fi competitive în producţia responsabilă de haine. H&M foloseşte în realizarea colecţiilor sale materiale durabile, poliester reciclat şi bumbac organic.

Brandul are webshop şi în România, acesta putând fi accesat aici: www2.hm.com.

Sursa: www.life.ro

Lasa un raspuns

20 − 13 =