0739 911 299
office@luxury-adviser.ro
shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica
KEYNOTE

Teleferic Grand Hotel – dupa 20 de ani, din nou la inaltime!

Titlul articolului reprezinta motto-ul Teleferic Grand Hotel din Poiana Brasov, care a fost readus la viata dupa 20 de ani, timp in care locatia a fost inchisa, fiind necesari si alti doi ani de reconstructie si renovari substantiale. Echipa responsabila cu transformarea unitatii intr-un hotel de patru stele a avut o misiune ambitioasa: sa ofere o atmosfera speciala unor turisti speciali.

Hotelul Teleferic din Poiana Brasov reprezinta intruchiparea unei legende a turismului romanesc. Istoria sa de poveste, incepe dupa 1970, printr-o constructie in stilul clasicelor hoteluri de munte europene, beneficiind de una din cele mai bune asezari din Poiana Brasov. Pozitionat la baza partiei principale, langa telecabina, hotelul denumit „Teleferic” s-a dezvoltat rapid, beneficiind de privelistea minunata, usurinta accesului la partii iarna sau la trasee montane vara, cat si de confortul oferit de un ansamblu hotelier primitor.

Restaurantele hotelului ofereau meniuri atragatoare, vinuri fine, atmosfera placuta. Punctul de atractie, clubul de noapte, era, pentru anii 70-80, locul unde turistii se intalneau cu vedete internationale.

Telefericul a fost pana in anul 1992 unul dintre hotelurile preferate ale turistilor romani sau straini, iubitori ai muntelui si ai confortului aristocratic. Apoi a fost inchis timp de 20 de ani, pana in anul 2012.

Dupa 20 de ani…

Datorita nostalgiei si pasiunii unui om entuziast, dornic sa retraiasca gloria „Telefericului”, hotelul a reinviat. S-a dorit reluarea activitatii turistice a hotelului, ca destinatie de vacanta la poalele muntelui Postavaru, intr-un univers hotelier de lux ce poate oferi experiente de neuitat. Astfel, in urma unor transformari radicale si adaptari pentru secolul 21, s-a nascut Teleferic Grand Hotel. Renovarea vechii cladiri a inceput la finalul lui 2012, iar constructia propriu zisa, in vara anului 2013. Aceasta renovare a implicat si multe consolidari, interventii structurale, reconstructia sarpantelor si recompartimentari ale camerelor, toate pentru a readuce hotelul la cele mai noi standarde.

Dupa o aventura de doi ani si trei luni, hotelul a renascut, reusind sa imbine un stil clasic montan cu cel modern, intr-un concept potrivit pentru o statiune montana.

Teleferic Grand Hotel dispune de un total de 127 de camere si apartamente premium. Dotarile au fost gandite astfel incat sa ofere tot confortul necesar si sa creeze o atmosfera intima si armonioasa. Mobilierul elegant, decoratiunile si lambriul din lemn vechi de peste 80 de ani, folosit la placarea peretilor, paturile confortabile si privelistea montana minunata, se impletesc cu dotari moderne, pentru a putea oferi o experienta de neuitat, in orice anotimp.

„Pornita de la o nostalgie, continuata cu un plan ambitios, decizia de a restaura vechiul hotel Teleferic s-a transformat intr-un proiect extrem de costisitor. Datorita pasiunii, aceasta renovare a fost realizata fara compromisuri, valoarea investitiei concretizandu-se in calitatea si nivelul de exceptie al acestui hotel”, spune Alin Aelenei, Marketing&PR Manager, Teleferic Grand Hotel.

Revista serviciilor

Fie ca se alege o camera standard, un Junior Suite sau un apartament Deluxe, se poate beneficia de o temperatura ambientala placuta si internet gratuit.

Pentru o intalnire intre prieteni, eveniment de familie, sedinta sau conferinta de anvergura, sunt pregatite spatii multifunctionale si perfect adaptabile: o sala pentru petreceri, Brasovia Ballroom, cu o capacitate de 250 locuri, in aranjament teatru, si trei sali de evenimente – Poiana, 22 locuri, Cetatuia, 33 locuri si Postavaru, 32 locuri. Toate salile dispun de echipamente moderne audio video, izolatie fonica, internet de mare viteza si au fost proiectate pentru a intregi gama variata de facilitati pe care hotelul le pune la dispozitie.

Cele doua restaurante ale complexului, „4 Anotimpuri” (180 locuri) si „Coroana Gourmet” (80 locuri), ce ofera un meniu bazat pe o interpretare inovativa a bucatariei traditionale si contemporane, au fost concepute pentru a  putea oferi o experienta culinara de exceptie. Meniurile rafinate imbina mancaruri traditionale romanesti, alaturi de cele bazate pe retete din bucataria internationala, la care se adauga deserturi delicioase preparate de specialisti. Vinurile, de asemenea romanesti si internationale, alese dintr-o paleta larga oferita de oenologi renumiti, completeaza o masa perfecta.

Un alt serviciu pus la dispozitia clientilor este centrul spa, cu piscina interioara, sali de tratament, sauna umeda, uscata si infrarosu, jacuzzi exterior si sala de fitness. De asemenea, centrul de inchirieri schiuri si scoala de schi Teleferic, garderoba de schiuri, locul de joaca pentru copii, „Casa UTU” (o casa bistriteana de la inceputul secolului 20 reconstruita in cadrul hotelului) destinata petrecerilor rustice sau clubul de noapte „Teleferic Arena” (disponibil din vara 2016) sunt alte cateva din serviciile oferite oaspetilor hotelului. Insa calitatea de baza a serviciilor oferite turistului Teleferic este reprezentata de confortul din camera: TV-HD, telefonul, controlul individual al temperaturii, accesul la internet wi-fi, biroul de lucru, mini barul si, mai ales, mobilierul din lemn masiv, cat si salteaua speciala a patului, creeaza conditiile pentru un somn perfect.

Atmosfera este intregita prin serviciile de calitate oferite de catre personalul hotelului. Pentru ca acest lucru sa fie posibil, recrutarile de personal au inceput inca din faza finala a procesului de constructie. Au fost completate ulterior, existand si o rotatie de personal in primele luni de operare. In prezent s-a sudat o echipa de profesionisti care este in continua dezvoltare.

„Inca de la inceput, profilul angajatului Teleferic Grand Hotel s-a dorit sa fie unul dinamic, tanar, dornic sa lucreze in industria hoteliera, motivat de dorinta de a promova in cadrul unui complex hotelier si dispus sa vina in intampinarea nevoilor oaspetilor. Echipa formata este o echipa tanara, amabila si ghidata dupa un set de proceduri interne gandite astfel incat sa ofere clientilor o experienta de neuitat”, precizeaza Alin Aelenei.

Determinare, Organizare, Orientare

Clientela Teleferic Grand Hotel variaza in functie de sezon, iarna politica hotelului concentrandu-se pe clienti individuali, iar in sezonul de vara si cele intermediare focusul este pe clienti business.

Pentru promovarea Teleferic Grand Hotel managementul a folosit diferite canale cum ar fi social media, promovare online si participari la targuri si expozitii. Promovarea se face atat pentru intregul complex hotelier, cat si pentru diferite outleturi: evenimente in restaurantele sau barurile hotelului, evenimente corporate pentru companiile din Brasov, brunch-uri pe terasa restaurantului sau Teleferic Arena, atunci cand acesta va fi finalizat. Spa-ul beneficiaza si el de o promovare separata, in incercarea de a atrage cat mai multi clienti din afara hotelului.

In ceea ce priveste platforma TripAdvisor (sau alte platforme similare), managementul Teleferic acorda o mare atentie review-urilor postate, incercand in permanenta sa identifice acolo probleme, cauze si solutii.

Planurile de viitor ale echipei de management Teleferic Grand Hotel sunt expuse de Marketing&PR Managerul hotelului: „Ne dorim repozitionarea acestui complex pe o pozitie fruntasa a industriei hospitaliere din Romania, si de ce nu, si din afara tarii. Pentru a ajunge acolo, avem trei abordari importante ale managementului hotelului: Determinare, Organizare si Orientare catre client”.

www.telefericgrandhotel.ro

Lasa un raspuns

5 × 3 =