0739 911 299
office@luxury-adviser.ro
shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica

Selling Luxury – Workshop – 30 ianuarie 2019

WORKSHOP

„Selling Luxury” – Workshop despre industria luxului

30 ianuarie 2019, intre orele 15:00 – 20:00

Taxa de participare: 500 LEI

Taxa Early Bird: 15% reducere pana pe 25 Decembrie 2018

*** Incrierile se fac la adresa de e-mail: office@luxury-adviser.ro ***

Atunci când reprezentati o marca de lux, nu numai că vindeți un produs, ci vindeți o experiență. Marcile de lux reprezinta un stil de viata la care potentialii clienti aspira si viseaza. Indiferent dacă se bazează pe calitate, distincție, exclusivitate sau preț, pentru a vinde acel stil de viață, agentii de vanzare au nevoie de un set rafinat de abilități și trebuie să proiecteze imaginea potrivită.

Luxury Adviser Group oferă un atelier de training pentru vânzări in lux, care ii ghideaza pe agentii de vanzare catre tehnicile necesare pentru a “lucra” cu consumatorul sofisticat de astăzi și il îndrumă să finalizeze o achiziție. Învățăm oamenii de vânzări cum să depășească așteptările și să apeleze la emoțiile și dorințele interioare ale celui mai exigent client.

Luxury Adviser Group prezinta o abordare pas cu pas ce acoperă fiecare moment de la întâmpinarea clientului, la pastrarea relatiei cu acesta după ce a părăsit locatia. Printr-o combinație de demonstrații și sesiuni interactive, atelierul va reda consultanților de vânzări esențele brandului prin dezvoltarea relației cu clienții și a modului de a oferi experiența unui brand de lux.

Cui se adreseaza?

Workshop-ul „Selling Luxury” se adreseaza atat celor care vor sa fie initiati in industria luxului, cat și celor care activeaza deja in domeniu, punand in discutie analize si subiecte de specialitate care vor fi esentiale in intelegerea mai buna a luxului. 

Scopul?

Scopul principal al acestui workshop nu este numai de a informa, dar și de a educa piata din Romania in ceea ce priveste industria luxului. Lipsa de cunostinte si experiente inca reprezinta un punct sensibil cand vine vorba despre servicii exclusiviste si abordari personalizate. Prin urmare, aceasta este o oportunitate de a face primul pas spre a oferi o metodologie necesara pentru cunoastere, care va conduce catre o mai buna activare in domeniu.

Agenda:

In cadrul acestui workshop tratam cat mai multe subiecte legate de industria luxului si raspundem la cateva intrebari esentiale:

  1. Universul luxului
  2. Paradoxurile luxului
  3. Produsul de lux
  4. Serviciile de lux
  5. Cum se construieste un brand de lux?
  6. Cum sa vinzi un produs de lux?

Beneficii ale participarii la acest curs:

  • Intri in posesia cartii THE LUXURY BOOK, cadou;
  • Vei putea sa intelegi si sa iti rafinezi o idee despre universul luxului;
  • Identifici si ulterior poti sa adopti atitudinea si comportamentul care transmit valorile luxului in relatiile cu clientii;
  • Vei descoperi si vei simti importanta dimensiunilor personale si senzoriale in fiecare dintre experientele oferite clientilor;
  • Vei intelege cum sa imbunatatesti calitatea serviciilor – evaluarea, indrumarea si imbunatatirea de zi cu zi;
  • Te vei putea concentra pe dimensiunile umane si estetice, stalpii de excelenta ai relatiei cu clientii;
  • Vei putea identifica noi oportunitati de piata, potrivite afacerii tale.

Lasa un raspuns

1 × 2 =