0739 911 299
office@luxury-adviser.ro
shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica

„Selling Luxury Masterclass” – 11 aprilie 2020, Bucuresti

WORKSHOP by Tatiana Balaban

„Selling Luxury” – Workshop despre industria luxului

11 aprilie 2020, intre orele 10:00 – 16:00

Taxa de participare: 500 LEI

 

*** Incrierile se fac la adresa de e-mail: tatiana@luxury-adviser.ro ***

Atunci când reprezentati o marca de lux, nu numai că vindeți un produs, ci vindeți o experiență. Marcile de lux reprezinta un stil de viata la care potentialii clienti aspira si viseaza. Indiferent dacă se bazează pe calitate, distincție, exclusivitate sau preț, pentru a vinde acel stil de viață, agentii de vanzare au nevoie de un set rafinat de abilități și trebuie să proiecteze imaginea potrivită.

Luxury Adviser Group oferă un atelier de training pentru vânzări in lux, care ii ghideaza pe agentii de vanzare catre tehnicile necesare pentru a “lucra” cu consumatorul sofisticat de astăzi și il îndrumă să finalizeze o achiziție. Învățăm oamenii de vânzări cum să depășească așteptările și să apeleze la emoțiile și dorințele interioare ale celui mai exigent client.

Luxury Adviser Group prezinta o abordare pas cu pas ce acoperă fiecare moment de la întâmpinarea clientului, la pastrarea relatiei cu acesta după ce a părăsit locatia. Printr-o combinație de demonstrații și sesiuni interactive, atelierul va reda consultanților de vânzări esențele brandului prin dezvoltarea relației cu clienții și a modului de a oferi experiența unui brand de lux.

Cui se adreseaza?

Workshop-ul „Selling Luxury” se adreseaza atat celor care vor sa fie initiati in industria luxului, cat și celor care activeaza deja in domeniu, punand in discutie analize si subiecte de specialitate care vor fi esentiale in intelegerea mai buna a luxului. 

Scopul?

Scopul principal al acestui workshop nu este numai de a informa, dar și de a educa piata din Romania in ceea ce priveste industria luxului. Lipsa de cunostinte si experiente inca reprezinta un punct sensibil cand vine vorba despre servicii exclusiviste si abordari personalizate. Prin urmare, aceasta este o oportunitate de a face primul pas spre a oferi o metodologie necesara pentru cunoastere, care va conduce catre o mai buna activare in domeniu.

Agenda:

In cadrul acestui workshop tratam cat mai multe subiecte legate de industria luxului si raspundem la cateva intrebari esentiale:

1. Universul luxului

Luxul ca si cultura
Luxul ca produs
Ce nu este lux?
Conglomeratele de lux
Industria luxului la nivel global si in Romania

2. Paradoxurile luxului

Pretul
Functia
Communicate
Raritatea
Distributia
Managementul retatiilor cu clientii

Productia
Timpul

3. Produsul de lux

Caracteristici Piramida luxului Studiu de caz

4. Serviciile de lux

Elementele principale Studiu de caz

5. Cum se construieste un brand de lux?

Cele 20 de principii ale constructiei unui brand de lux

6. Cum sa vinzi un produs de lux?

Clientul modern
Motivatia consumatorului
Cele trei cele mai importante intrebari in vanzari

7. Luxury retail

Atitudinea agentului de vanzare Ce am invatat?
Servicii post-vanzare

Beneficii ale participarii la acest curs:

  • Vei putea sa intelegi si sa iti rafinezi o idee despre universul luxului;
  • Identifici si ulterior poti sa adopti atitudinea si comportamentul care transmit valorile luxului in relatiile cu clientii;
  • Vei descoperi si vei simti importanta dimensiunilor personale si senzoriale in fiecare dintre experientele oferite clientilor;
  • Vei intelege cum sa imbunatatesti calitatea serviciilor – evaluarea, indrumarea si imbunatatirea de zi cu zi;
  • Te vei putea concentra pe dimensiunile umane si estetice, stalpii de excelenta ai relatiei cu clientii;
  • Vei putea identifica noi oportunitati de piata, potrivite afacerii tale.

 

 

 

Despre Tatiana Balaban:

  • Fondator Luxury Adviser Group;
  • Autorul cartii “The Luxury Book” – prima publicatie din Romania despre industria de lux;
  • Promotor al industriei de lux in Romania;
  • Consilier, consultant si avocat al valorilor si integritatii brandurilor de lux;
  • Colaborator la cele mai prestigioase marci de lux din lume, precum Louis Vuitton, Cartier, Gucci si multe altele;
  • Specialist in managementul relatiilor cu clientii si excelenta in serviciile de lux;
  • Consilier in livrarea corespunzatoare a produselor de lux pentru satisfactia clientilor;
  • Absolvent Euro-MBA cu profilul Luxury Brand Management in Paris;
  • Trainer certificat oficial la Extreme Training Bucuresti;

Lasa un raspuns

3 × one =